TGPGamez - Bygger ansøgning

Status
Not open for further replies.
Minecraft navn:
TGPGamez

Fornavn:
Tobias

Tidligere Minecraft navne:
xX_TGP_Xx & grang1221

Alder:
Jeg er 16 år.

Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?
Ja jeg har TeamSpeak og har også en velfungerende mikrofon.

Hvor er du mest aktiv på Minelife?
Jeg er mest aktiv på Creative & Survival, men sidder også ind i mellem også på Ecosurvival.

Hvilke typer spil spiller du? Bruger du aktivt forumet? Kan du godt lide at spille på vores servere? Osv..?
Jeg er mest til at spille Strategi og simulations spil. Men jeg kan også rigtig godt lide at programmere og bygge (Creative). Dog bruger jeg ikke rigtig forumet, bruger det som regel kun til at kigge efter nyheder eller opslag som man kunne hjælpe med. Jeg er rigtig glad for Minelife, da jeg kan være kreativ og kan snakke med en masse dejlige og fornuftige mennesker.

Hvor meget tid har du til at være Bygger?
Altså teknisk set, så har jeg hele tiden tid. Dog skal det siges at jeg nogen gange godt kunne finde på at spille noget andet eller bare sidde og snakke/chatte, med begrundelsen at få "clearet" hoved.

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor.
Jeg har ikke været bannet på andre servers før.

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife-serveren:
Har sgu mange gode minder på Minelife, som jeg aldrig vil glemme. Men tror vis jeg skulle vælge et, så er det tilbage til den tid hvor jeg mødte Cookze, da vi nærmest hverdag sad og snakkede over TS/Skype, imens vi sad og spillede ingame.

Fortæl os om et tidspunkt, hvor du lavede en fejl inden for det sidste år? Hvordan har du behandlet det? Hvad lærte du?
Ved ikke om det var en fejl jeg lavede, men jeg havde i en periode snakket med folk på alder med mig eller 1-2 år ældre. Da jeg så kom tilbage til Minelife/begyndte at spille igen, skulle jeg lige vende mig til at der være personer der var yngre end mig selv, som jeg lige skulle vende mig til.

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?
Jeg stoppede med at gå til fodbold for cirka 1 år siden, efter jeg fandt mere interesse i at kode og bygge. Men da det var jeg stoppede, havde jeg gået til fodbold i 9-10 år. Men jeg mødes med mine kammerater fra min klasse ofte, hvor vi så enten går over på skolen og spiller basket/fodbold, eller gå ned til havnen og hygger på en fredag fx.

Har du tidligere været Bygger for Minelife?
Nej, jeg har ikke været Bygger på Minelife før.

Har du været Bygger for andre servere? Hvis ja hvilke?
Jeg har været Bygger på det gamle GGPvP. Men har også hjulpet MarioPvP, var dog ikke ansat som Bygger, men hjalp med at bygge selvom jeg var ansat som Tekniker/Skripter.

Har du erfaring i at bygge og håndtere store byggerier?
Vil selv mene at jeg er erfarende, da jeg kan finde ud af Voxelsniper, Worldedit, goBrush og goPaint. Der udover syntes jeg selv personligt at jeg bygger udmærket. Der udover kan "store byggerier" defineres med forskellige meninger, men jeg vil nok sige ja. Har haft nogen projekter igang (både alene, men også med nogen venner).

SCENARIE: Du kommer hjem fra skole / arbejde og har masser af lektier / arbejde at lave. Du tænker for dig selv; "Jeg tager bare 5 minutters pause, før jeg starter og smutter på Minelife". Det næste - du opdager - er, at 2 timer er gået, og du har været på serveren hele tiden. Er dette scenarie bekendt?
Jeg kender ikke dette scenarie, fordi at hvis jeg starter med lektier - så færdiggøre jeg det også inden jeg gør noget andet (som regel).

Har du lavet tidligere ansøgninger? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?
Har ikke lavet en ansøgning på Minelife "nye" hjemmeside. Men lavede en Hjælper ansøgning tilbage på Minelife Enjin hjemmeside. Men det var tilbage dengang hvor at V.E.S.T.E.R var Admin. Så kan ikke huske datoen.

Hvorfor skal vi vælge dig som Bygger/staff?
I skal vælge mig, da jeg personligt mener at jeg selv er moden og kan håndtere kritiske episoder/problemer. Der udover så er jeg gode venner med en del i det nuværende Staff-team.

Andet vi skal vide?
Jeg hader det overstående spørgsmål, da jeg ikke kan lide at være egoistisk.

Billeder:

Accepteret!
Du bedes mødes på Team Speak Mandag (23-4) eller Onsdag (25-4) kl. 19:30
Giv venligst besked hvis du ikke kan møde op på de 2 tidspunkter.

Status
Not open for further replies.