Jeg blev bannet for ingen ting

Status
Not open for further replies.
Hvad er dit spillernavn: Marius1092

Hvem bannede dig: Little_Rakan

Hvornår blev du bannet: Den 10-01-2018 kl 16:54.

Hvorfor blev du bannet: For Reach.

Hvorfor synes du selv du skal unbannes: Jeg blev bannet fordi mig og Little_Rakans ven pvpede og jeg ramte ham mange flere gange også blev jeg bare bannet.

Anden infomation der kan være vigtig: Ja jeg synes virkelig i skal tage en snak med dem der kan bande fordi mig og bertram1092 er begge blevet bannet for ingen ting.

Zcamt

I'm a magical airplane
Admin
Jeg kan se at der er noget i din versions mappe som er blevet redigeret d. 08 januar her i 2018, men på det billede af din .Minecraft mappe, står der 30-11-2017, som seneste redigerings dato?

så du tror ik på det er min ? fordi jeg kan bevise det du siger bare hvilken baggrund jeg skal have i baggrunden når jeg tager billedet + så skal jeg også nok markere den du vil have. Det kan også godt være at inde på min config den er redigeret d. 08 januar 2018 men det er også fordi jeg spillede minecraft forge med forskellige mods

Zcamt

I'm a magical airplane
Admin
Okay mange tak men med al respekt så synes jeg virkelig at i skal tage en snak med dem der kan bande fordi de bander en bare fordi man er god til pvp
Vi undskylder for fejlen, dog så håber jeg at der kan være forståelse for at det dog trods alt er menneskeligt at fejle, og at den moderator der bannede dig er en af dem der stadigvæk skal venne sig til det "arbejde" Igen, vi undskylder mange gange for fejlen.

Status
Not open for further replies.