Hjælper Ansøgning

• Grundlæggende information - Jeg har spillet minecraft i over 7 år og har haft en del pauser er på det seneste. Det stopper mig dog ikke fra at søge efter at blive hjælper på jeres server. Jeg kender meget til redstone og kan da også godt bygge pæne huse. Jeg har altid haft det sådan i mit liv at hvis jeg ikke kunne finde ud af noget, så ville jeg lære det indtil jeg næsten kunne det i hovedet, og sådan gik det både for min redstone-viden, men også for min command-viden.
  • Minecraft navn: Spungy
  • Fornavn: Nikolai
  • Tidligere Minecraft navne: fox4324 (tror jeg vidst nok... Det er længe siden)
  • Alder: 16 år (snart 17)
  • Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic? Jeg har ikke downloadet teamspeak endnu, da jeg ikke helt forstår hvordan dets styresystem virker, men hvis jeg får stillingen, så skal jeg da gerne lære det. - Ja, jeg har en mic.
  • Hvor er du mest aktiv på Minelife? Skyblock
  • Hvilke typer spil spiller du? Af andre spil, så spiller jeg for det meste skydespil /multiplayer, men hvis det menes med MC, så går jeg mest efter survival/vanilla Bruger du aktivt forumet? Det kan jeg ærligt fortælle at jeg SLET ikke gør, da dette er min første Thread Kan du godt lide at spille på vores servere? Jadaaa Osv..?
  • Hvor meget tid har du til at være Hjælper? Jeg skal godt nok til at studere, men jeg har en del tid i sommerferien.
  • Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor. Jeg var engang banned på en server ved navn: (kan ikke huske), fordi jeg var ung og dum. Det var en relativ ny server og der var ikke styr på hackere samt spillertallet var vidst kun nede på 5 dagligt. Jeg havde downloaded en hack ved navn WURST og legede rundt med admins og "trollede" dem... (det var en ting som vi jo alle sagde i 2012) - Jeg vil dog pointere, at det var, som sagt, i 2012 og jeg er blevet klogere på, hvordan man behandler andre.
  • SCENARIE: Antag, at det er din første uge som Hjælper, og du muter en spiller. Vedkommendes venner begynder at spamme dig i msg, og kalder dig en dårlig Hjælper og fortæller dig, at du skal unmute vedkommende. Hvad ville du gøre? Det første jeg ville gøre var at ignorere dem. Hvis de i tilfældet bliver ved med at spamme mig, så vil jeg komme med en ærlig begrundelse på, hvorfor vedkommende har fået mute. hvis de derefter ikke vil forstå, vil jeg give en advarsel om, at man ikke må spamme staff, og slet ikke skrive til nogen om noget grimt.
  • Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife-serveren Det må helt klart være hver gang jeg kommer på, efter et par måneder. I har jo den plugin, så den siger velkommen til mig og så alle også kan se det. Og bare den følelse af, at I har skabt sådan et fællesskab, som så også skriver velkommen til mig. Det er ikke et specifikt øjeblik, men helt klart det bedste for mig :D
  • Fortæl os om et tidspunkt, hvor du lavede en fejl inden for det sidste år? Hvordan har du behandlet det? Hvad lærte du? Jeg kan ikke rigtig beskrive andet end, når jeg måske bygger med redstone. Så længe det ikke virker, så vil jeg altid lede efter en løsning på problemet. Jeg er ikke typen som giver op.
  • Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft? Udover andre skydespil / multiplayer spil, så har jeg ingen fritidsinteresser.
  • Har du nogen tidligere server moderator eller leder erfaring? Jeg prøvede engang at lave min egen server, men det gik ikke helt efter planen, selvom jeg lærte mange commands. Jeg fik ikke nok spillere ind på serveren og lukkede den efter den første måned.
    - Hvis ja, forklar hvilken rolle du spillede, hvilke færdigheder / oplevelser du har samlet op, og hvordan dette vil hjælpe dig i din rolle som Hjælper.
  • SCENARIE: Du kommer hjem fra skole / arbejde og har masser af lektier / arbejde at lave. Du tænker for dig selv; "Jeg tager bare 5 minutters pause, før jeg starter og smutter på Minelife". Det næste - du opdager - er, at 2 timer er gået, og du har været på serveren hele tiden. Er dette scenarie bekendt? Ja, mest fordi jeg glemmer tid/sted, mens jeg spiller.
  • SCENARIE: Du er på en travl server som Hjælper. Spørgsmål vælter ind til dig. Du får besked af 2 forskellige spillere, der beder dig om at tjekke en mulig hacker. En anden skriver til dig på TeamSpeak og fortæller dig, at der er nogen, der bruger Soundboard i deres kanal. Hvad ville du gøre? Det er en svær situation at skulle forholde sig til, men det jeg ville gøre var, at skrive en kort besked til de to, hvorpå der står at jeg lige checker ind på det senere(5 min efter) og vil med det samme finde ham med soundborded og få ham straffet.
  • Har du lavet tidligere ansøgninger? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste? dette er min første
  • Hvorfor skal vi vælge dig som staff? Det ved jeg seriøst ikke, andet end at jeg er god til at forklare folk og har ikke scammet en eneste gang
  • Andet vi skal vide? Nope... Tror jeg fik det hele med