hjælper ansøgning

Status
Not open for further replies.
  • Grundlæggende information -
  • Minecraft navn: Krillcdnminer
  • Fornavn: Christian
  • Tidligere Minecraft navne: Pillexd12
  • Alder: 14 år
  • Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic? jeg kan sagtens sidde på teamspeak, discord skype osv. og ja, har en mic
  • Hvor er du mest aktiv på Minelife? skyblock vil jeg nok sige
  • Hvilke typer spil spiller du? Bruger du aktivt forumet? Kan du godt lide at spille på vores servere? Osv..? jeg spiller CSGO, FORTNITE og MINELIFE, jeg er inde på forum næsten hver dag og hvis jeg blev staff vil jeg selvfølgelig bare være inde flere gange dagligt :p
  • Hvor meget tid har du til at være Hjælper? fra kl 14:15 til kl 21:00
  • Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor. Nej, aldrig
  • SCENARIE: Antag, at det er din første uge som Hjælper, og du muter en spiller. Vedkommendes venner begynder at spamme dig i msg, og kalder dig en dårlig Hjælper og fortæller dig, at du skal unmute vedkommende. Hvad ville du gøre? jeg vil sige at det er mig der er hjælper og jeg ved hvad der var rigtig og hvis han/hun bliver ved med at spam muter jeg selvfølgelig også vedkommende.
  • Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife-serveren Mit bedste øjeblik var da jeg sad og spillede skyblock og gav masse andre kits og de blev mega glade. :)
  • Fortæl os om et tidspunkt, hvor du lavede en fejl inden for det sidste år? Hvordan har du behandlet det? Hvad lærte du? jeg blev engang griefet og derefter blev jeg sur og skrev dårlige ting til dem, og så senere fik jeg dårlig samvittighed og gav dem begge kit god og masse ting. jeg lærte at man ikke skal bliver så sur fordi andre folk kan også blive såret.
  • Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft? jeg går til badminton hver mandag fra kl 19:00 til kl 20:00
  • Har du nogen tidligere server moderator eller leder erfaring?
    - Hvis ja, forklar hvilken rolle du spillede, hvilke færdigheder / oplevelser du har samlet op, og hvordan dette vil hjælpe dig i din rolle som Hjælper. jeg har selv været hjælper herpå, men har også været på mod på 2 andre server og admin på 1 anden server og har selv ejet en server derfor kender jeg til en masse commands og ved hvordan man skal håndtere slemme situationer.
  • SCENARIE: Du kommer hjem fra skole / arbejde og har masser af lektier / arbejde at lave. Du tænker for dig selv; "Jeg tager bare 5 minutters pause, før jeg starter og smutter på Minelife". Det næste - du opdager - er, at 2 timer er gået, og du har været på serveren hele tiden. Er dette scenarie bekendt? jeg vil kun sætte mig hen og spille minelife hvis jeg har godt med tid og efter jeg har lavet lektier.
  • SCENARIE: Du er på en travl server som Hjælper. Spørgsmål vælter ind til dig. Du får besked af 2 forskellige spillere, der beder dig om at tjekke en mulig hacker. En anden skriver til dig på TeamSpeak og fortæller dig, at der er nogen, der bruger Soundboard i deres kanal. Hvad ville du gøre? jeg ville først gå inde og tjekke om vedkommende muligvis hackede og derefter gå ind og tjekke på teamspeak.
  • Har du lavet tidligere ansøgninger? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste? 4 og den sidste var igår men det var en fejl. :)
  • Hvorfor skal vi vælge dig som staff? fordi jeg har masse erfaring med commands osv. og kender også hvordan det er at have jobbet.
  • Andet vi skal vide? I må have en dejlig dag/aften! og tak fordi i gav jer tid til at læse min ansøgning

Status
Not open for further replies.