Hjælper ansøgning

Status
Not open for further replies.
  • Grundlæggende information -
  • Minecraft navn: BillyTheBjergGed
  • Fornavn: Frederik
  • Tidligere Minecraft navne: Frederik_MJ
  • Alder: 12
  • Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?: har ikke teamspeak, men har discord, jeg har en mic
  • Hvor er du mest aktiv på Minelife? ca hver dag: ondtal i sommerferien
  • Hvilke typer spil spiller du? Bruger du aktivt forumet? Kan du godt lide at spille på vores servere? Osv..?: spiller mange spil på steam (51) læser mange gange /rules, jeg kan rigtig godt lide at spiller survival på jeres servere
  • Hvor meget tid har du til at være Hjælper?: ca 1,5 timer on dagen (hvis jeg kan)
  • Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor: jeg er ikke blevet bannet for nogle servere
  • SCENARIE: Antag, at det er din første uge som Hjælper, og du muter en spiller. Vedkommendes venner begynder at spamme dig i msg, og kalder dig en dårlig Hjælper og fortæller dig, at du skal unmute vedkommende. Hvad ville du gøre?: mute hans/hendes venner, kalde på en mod eller spørge en anden hjælper
  • Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife-serveren: da jeg fik en marry (perm bannet nu)
  • Fortæl os om et tidspunkt, hvor du lavede en fejl inden for det sidste år? Hvordan har du behandlet det? Hvad lærte du?: jeg glichede mig over nether og skrev det i chatten, der kom en admin og sagde at jeg ikke skulle det og har ikke glichede mig mere
  • Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?: Badminston, billedskole
  • Har du nogen tidligere server moderator eller leder erfaring?
    - Hvis ja, forklar hvilken rolle du spillede, hvilke færdigheder / oplevelser du har samlet op, og hvordan dette vil hjælpe dig i din rolle som Hjælper: nope, har ikke været noget dette er min første gang
  • SCENARIE: Du kommer hjem fra skole / arbejde og har masser af lektier / arbejde at lave. Du tænker for dig selv; "Jeg tager bare 5 minutters pause, før jeg starter og smutter på Minelife". Det næste - du opdager - er, at 2 timer er gået, og du har været på serveren hele tiden. Er dette scenarie bekendt?: har aldrig oplevet det før
  • SCENARIE: Du er på en travl server som Hjælper. Spørgsmål vælter ind til dig. Du får besked af 2 forskellige spillere, der beder dig om at tjekke en mulig hacker. En anden skriver til dig på TeamSpeak og fortæller dig, at der er nogen, der bruger Soundboard i deres kanal: Hvad ville du gøre? jeg ville først tjække hackeren og så give ham der bruger soundbord en advarelse
  • Har du lavet tidligere ansøgninger? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste? nej det her er min første
  • Hvorfor skal vi vælge dig som staff? jeg vil gerne hjælpe andre
  • Andet vi skal vide? jeg er titan

Status
Not open for further replies.