Hjælper ansøgning

Status
Not open for further replies.
  • Grundlæggende information -
  • Minecraft navn: krillcdnminer
  • Fornavn: christian
  • Tidligere Minecraft navne: pillexd12
  • Alder:14
  • Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic? har en mic og kan sagtens sidde på ts
  • Hvor er du mest aktiv på Minelife? skyblock
  • Hvilke typer spil spiller du? Bruger du aktivt forumet? Kan du godt lide at spille på vores servere? Osv..? jeg spiller csgo og minecraft elsker at spille på alle minelife servere
  • Hvor meget tid har du til at være Hjælper? hver dag fra kl 14:00 til kl 21:00
  • Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor. nej :D
  • SCENARIE: Antag, at det er din første uge som Hjælper, og du muter en spiller. Vedkommendes venner begynder at spamme dig i msg, og kalder dig en dårlig Hjælper og fortæller dig, at du skal unmute vedkommende. Hvad ville du gøre? mute dem alle sammen for spam og skrive grund .
  • Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife-serveren at der er så gode staffs og service
  • Fortæl os om et tidspunkt, hvor du lavede en fejl inden for det sidste år? Hvordan har du behandlet det? Hvad lærte du? jeg skrev til en at han bare skulle gå ud af serveren og så fik jeg dårlig samvittighed og gav ham masse stack dia og emerald block + kit god
  • Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft? fodbold, basketball
  • Har du nogen tidligere server moderator eller leder erfaring?
    - Hvis ja, forklar hvilken rolle du spillede, hvilke færdigheder / oplevelser du har samlet op, og hvordan dette vil hjælpe dig i din rolle som Hjælper. jeg har selv eget en server og mod på flere servere og admin på 1
  • SCENARIE: Du kommer hjem fra skole / arbejde og har masser af lektier / arbejde at lave. Du tænker for dig selv; "Jeg tager bare 5 minutters pause, før jeg starter og smutter på Minelife". Det næste - du opdager - er, at 2 timer er gået, og du har været på serveren hele tiden. Er dette scenarie bekendt? når jeg først logger på mineife kan jeg snart ikke gå ud igen :D
  • SCENARIE: Du er på en travl server som Hjælper. Spørgsmål vælter ind til dig. Du får besked af 2 forskellige spillere, der beder dig om at tjekke en mulig hacker. En anden skriver til dig på TeamSpeak og fortæller dig, at der er nogen, der bruger Soundboard i deres kanal. Hvad ville du gøre? tjekke om han er hacker og derefter se på TS
  • Har du lavet tidligere ansøgninger? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste? 3 tidligere ansøgninger kan ikke huske dato
  • Hvorfor skal vi vælge dig som staff? jeg har erfaring og mener det vil være godt at have en der kan alle de nødvendige commands osv.
  • Andet vi skal vide? håber i har en god dag og håber i nød min ansøgning:D ved godt jeg har været hjælper før og er blevet fjernet pga. inaktivitet men nu når jeg har fået en ny pc og vil spille mere har jeg masse god tid :) god dag!

Status
Not open for further replies.