Hjælper Ansøgning - Sevres

Velkommen til min Ansøgning!

Minecraft navn:
sevres

Fornavn:
Jonathan

Tidligere Minecraft navne:
Har heddet PleaseTeamINoob i et stykke tid.

Alder:
14 år, 15 til sommer

Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?
Har et HyperX Cloud Alpha headset og en helt velfungerende mikrofon, med ingen skrammel. Og ja kan sagtens sidde på teamspeak lige så langt tid som behøvet.

Hvor er du mest aktiv på Minelife?
Jeg spiller rimelig meget på Survival, og elsker at være derinde fedt fællesskab og nice mennesker at snakke med. Men er begyndt på Skyblock sammen med 2 af mine venner og vi synes rigtig meget om det og elsker at spille derinde, så spiller nok lige meget på begge 2 lige nu.

Hvilke typer spil spiller du? Bruger du aktivt forumet? Kan du godt lide at spille på vores servere? Osv..?
Jeg spiller for det meste FPS spil, men er også meget glad for MMORPG, og så er jeg for nylig begyndt på Minecraft igen. Lige nu er jeg ikke så aktiv på forummet, men leder tit efter noget jeg kan hjælpe med, men mest er det til staffs. Jeg synes tilgengæld MineLife er en hyggelig server med et fedt fællesskab og jeg kan komme til at bruge flere timere derinde. Lang tid siden jeg har spillet Survival, og jeres server genskabte min flamme i Minecraft igen. :)

Hvor meget tid har du til at være Hjælper?
2-5 timer hverdag, kan ikke garantere noget, men det er cirka.

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor.
Nej har aldrig været banned før, er meget lovlydig og vil kun det bedste for serveren. Er dog blevet kicked og muted et par gange, for at spamme, men det gør jeg ikke længere.

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife-serveren
Det var nok da jeg byggede mit mansion færdig på Survival, mega fed følelse at bygge noget stort i survival. :)

Fortæl os om et tidspunkt, hvor du lavede en fejl inden for det sidste år? Hvordan har du behandlet det? Hvad lærte du?
Kan ikke lige komme på et specielt tidspunkt, men jeg laver tit fejl, men det er jo sådan man lærer, og jeg lærer noget hvergang. Jeg vil også gerne lære noget for at blive bedre og være den bedste hjælp.

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?
Jeg er meget interesseret i filmkunst og fotografi.

Har du nogen tidligere server moderator eller leder erfaring?
- Hvis ja, forklar hvilken rolle du spillede, hvilke færdigheder / oplevelser du har samlet op, og hvordan dette vil hjælpe dig i din rolle som Hjælper.

Jeg har været vagt moderator osv. på andre servere og har også haft min egen server så jeg har rimelig meget erfaring i at håndtere bøller og folk som bare ikke er sjove at spille med. Jeg kan også holde hovedet koldt når det er værst og ikke begynde at bande og bryde reglerne. Det var nemlig også det jeg var meget god til på de andre servere, og min situations fornemmelse gir mig en fordel i vanskellige situationer.

SCENARIE: Antag, at det er din første uge som Hjælper, og du muter en spiller. Vedkommendes venner begynder at spamme dig i msg, og kalder dig en dårlig Hjælper og fortæller dig, at du skal unmute vedkommende. Hvad ville du gøre?
Jeg vil fortælle ham at det er mit job, og vise ham hvad hans ven gjorde. Hvis han så blev ved ville jeg give ham en advarsel om mute, og det ville så ende ud i mute hvis han blev ved. Jeg har været i masser af sådanne situationer og ved hvordan man skal håndtere de forskellige individer.

SCENARIE: Du kommer hjem fra skole / arbejde og har masser af lektier / arbejde at lave. Du tænker for dig selv; "Jeg tager bare 5 minutters pause, før jeg starter og smutter på Minelife". Det næste - du opdager - er, at 2 timer er gået, og du har været på serveren hele tiden. Er dette scenarie bekendt?
Nej, er nået til det punkt hvor lektier faktisk betyder meget, men jeg laver tit mine lektier over i skolen så det er ikke særlig tit jeg har lektier for herhjemme, så har masser af tid.

SCENARIE: Du er på en travl server som Hjælper. Spørgsmål vælter ind til dig. Du får besked af 2 forskellige spillere, der beder dig om at tjekke en mulig hacker. En anden skriver til dig på TeamSpeak og fortæller dig, at der er nogen, der bruger Soundboard i deres kanal. Hvad ville du gøre?
Først vil jeg se om der er en staff online som havde tid til at hjælpe så vi kunne dele opgaven, og hvis ikke ville jeg tage hen til hackeren og så vil jeg gi ham den rimelige straf. Så vil jeg gå ind på Team Speak og mute/ban ham der bruger soundboard hvis han ikke stopper med en advarsel.

Har du lavet tidligere ansøgninger? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?
Nej ikke her i hvertifald.

Hvorfor skal vi vælge dig som staff?
Fordi jeg tror jeg ville kunne klare jobbet "Hjælper" rigtig godt. Jeg vil kunne holde en pæn tone i chatten, og vil prøve og hjælpe alle dem der skal hjælpes.. Jeg vil heller ikke bare abuse, hvis jeg får ranken "Hjælper". Altså jeg er ikke den type så jeg gider ikke og abuse. Jeg har også været en sådan rank eller højere på andre servere, jeg har også haft min egen server der var cirka 20-30 inde dagligt så jeg kan håndtere folk der ikke er sjove at spille med og som hacker, spammer osv. jeg er også meget nem at arbejde sammen med og repspektfuld for andre players og folk som har et højere "rank" end mig. Jeg er også meget aktiv på forummet hvis i har brug for mig der og selvfølgelig vil jeg være meget mere aktiv i chatten hvis jeg får ranken "hjælper" jeg vil derfor tage "jobbet" meget seriøst og behandle alle lige retfærdigt.

Andet vi skal vide?
Ik rigtig kun at jeg er en positiv dreng og elsker at spille computer og er klar til at hjælpe med alt. Jeg er stortset altid aktiv og i kan stortset få fat i mig alle steder.
Jeg har spillet Minecraft siden Alpha

Ellers så bare spørg!

Fortsat god dag!​

Senest redigeret: