Hjælper ansøgning - Osma5

• Minecraft navn:
    Mit minecraft navn er Osma5.

• Fornavn:
    Mit rigtige navn er Oscar.

• Tidligere Minecraft navne:
    Jeg har aldrig heddet noget andet i minecraft.

• Alder:
    Jeg er 13 år gammel, jeg bliver 14 den 27. Maj.

• Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?
    Ja jeg kan godt sidde på TeamSpeak, og ja jeg har en mic. (En blue yeti)

• Hvor er du mest aktiv på Minelife?
    Lige nu spiller jeg mest på Skyblock, men er af og til inde på nogle af de andre servere.

• Hvilke typer spil spiller du? Bruger du aktivt forumet? Kan du godt lide at spille på vores servere? Osv..?
    Pt. spiller jeg ikke andet en minecraft. Jeg skriver ikke så meget på jeres forum, men kigger af og til lige på hvad andre folk skriver. Hvis jeg bliver hjælper, skal jeg nok være mere aktiv på jeres forum. Jeg elsker at spille på jeres server, fordi I går op i jeres spillere og fordi at hvis man har brug for hjælp, kan man få det hurtigt i mod sætning til andre servere hvor man skal vente flere uger.

• Hvor meget tid har du til at være Hjælper?
    Jeg kan være inde 2 til 3 timer om dagen, men i weekenderne kan jeg være inde i længere tid. Så jeg vil selv mene at jeg kan bruge god tid inde på minelife.

• Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor.
    Ja, jeg har været bannet inde på superawesome, men det var noget med en fejl i ban systemet, så jeg har unban nu.

• SCENARIE: Antag, at det er din første uge som Hjælper, og du muter en spiller. Vedkommendes venner begynder at spamme dig i msg, og kalder dig en dårlig Hjælper og fortæller dig, at du skal unmute vedkommende. Hvad ville du gøre?
    Jeg ville først se om personen stopper. Hvis personen ikke stopper vil jeg kicke personen. Hvis personen forsætter vil jeg kontakte en mod der kan gøre noget ved det.

• Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife-serveren
    En af mine bedste øjeblikke på minelife var at en person gav mig mange penge inde på OPprison, så jeg kunne ranke op mange gange. :D

• Fortæl os om et tidspunkt, hvor du lavede en fejl inden for det sidste år? Hvordan har du behandlet det? Hvad lærte du?
    Jeg vil ikke mene at jeg har lavet en fejl. (Er ikke helt sikker på hvad I mener med "Lavet en fejl, I kan spørge ind til det hvis det er nødventigt.")

• Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?
    Når jeg ikke spiller minecraft eller taler med vennerne, arbejder jeg med at dele aviser ud. Ellers går jeg ikke til noget.

• Har du nogen tidligere server moderator eller leder erfaring?
    Jeg har ikke været mod på en server, men jeg har været hjælper på daily-life. Jeg har selv været med til at skabe mindre servere (som er lukkede nu.) hvor jeg har været ansvarlig for at serveren kørte ordenligt, og for at spillerene fik en god oplevelse.

- Hvis ja, forklar hvilken rolle du spillede, hvilke færdigheder / oplevelser du har samlet op, og hvordan dette vil hjælpe dig i din rolle som Hjælper.

Jeg har lært en masse om hvordan man leder en server, og hvordan man skal behandle spillere så man kan ungå skænderiger. Jeg har også lært mange andre småting af det. Det vil hjælpe mig til at give alle spillere en god oplevelse på minelife, og til hvad jeg kan gøre for at hjælpe dem.

• SCENARIE: Du kommer hjem fra skole / arbejde og har masser af lektier / arbejde at lave. Du tænker for dig selv; "Jeg tager bare 5 minutters pause, før jeg starter og smutter på Minelife". Det næste - du opdager - er, at 2 timer er gået, og du har været på serveren hele tiden. Er dette scenarie bekendt?
    Nej, jeg laver mine lektier først og bag efter går ind og spiller på minelife.

• SCENARIE: Du er på en travl server som Hjælper. Spørgsmål vælter ind til dig. Du får besked af 2 forskellige spillere, der beder dig om at tjekke en mulig hacker. En anden skriver til dig på TeamSpeak og fortæller dig, at der er nogen, der bruger Soundboard i deres kanal. Hvad ville du gøre?
    Jeg ville prøve at besvare alle spørgsmål, så hurtigt jeg kan. Selvfølgelig kan der komme nogle jeg ikke får set, men så vil jeg besvare dem hvis de skriver igen.

• Har du lavet tidligere ansøgninger? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?
    Nej, jeg har ikke ansøgt som hjælper på minelife før. Men hvis streamer ansøgninger tæller så ansøgte jeg som streamer d. 05-02-2018. Den blev afvist, hvilket jeg er glad for, for jeg har fundet ud af at streaming ikke lige var mig :D. Så vil jeg meget hellere hjælpe serveren, ligesom jeg har hjulpet andre servere.

• Hvorfor skal vi vælge dig som staff?
    Jeg syntes at I skal vælge mig fordi at jeg har efaring med minecarft servere, så jeg ved hvilket ansvar man har som hjælper og hvordan spillere skal behandles så de får den bedste oplevelse på minelife. Jeg syntes også at i skal hjælpe mig fordi jeg har mulighed for at være online meget, både i hverdage og i weekenderne. Jeg ville også altid være klar til at hjælpe folk der har problemer, samt få folk til at opføre sig ordenligt når de spiller på minelife netverket.

• Andet vi skal vide?
  • Nej det tror jeg ikke, I kan altid sprøge mig om mere.

Senest redigeret: