Hjælper ansøgning - Jonas20100

Status
Not open for further replies.
Information ang. mig

In-game Minecraft navn
| Jonas20100

Fornavn
| Jonas

Tidligere Minecraft navne
| Jeg har heddet Jonas20100 i utrolig langt tid, dog skiftede jeg til "Floodify" her fra et par måneder siden pga. jeg skulle prøve at se hvordan man skiftede navn, men jeg har dog holdt mig til mit originale navn.

Alder
| Jeg er 15 år gammel, selvom det godt kan virke anderledes ift. mit ordforråd, modenhed m.m
(22/08/02)
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Generel Information

Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?
| Jeg kan snildt værer på TeamSpeak og Discord, og jeg har absolut intet i mod at snakke med andre folk på begge platforme.

Hvor er du mest aktiv på Minelife?
| Jeg vil værer helt ærlig og sige at jeg er utrolig opslugt af nPrison - det er en meget godt opsat server, og jeg kan godt lide at sidde og snakke med min ven samt når vi prøver at overtage celle-området. Jeg har dog intet i mod at spille på de andre servere, jeg har tænkt mig at starte på en Skyblock, samt bygge videre på mit Survival claimed område - med Titan har jeg haft en hurtigere chance til at bygge og få noget godt ud af at spille Survival. Her for nyligt er jeg også begyndt på at spille på Vanilla serveren - der er mig og min kammaret godt sat op med en end-farm o.s.v, og vi har nogle bygge-projekter som vi skal til at starte op, så generelt set er jeg mest aktiv på Vanilla og nPrison.

Hvilke typer spil spiller du? Bruger du aktivt forumet? Kan du godt lide at spille på vores servere? Osv..?
| Jeg spiller for det meste Minecraft eller Moba'er som League of Legends - jeg har også mange timer på Garry's Mod, 4317 for at værer helt præcis - jeg er gået fra Garry's Mod og over til Minecraft nu, eftersom min interesse er opvakt i mig igen, og har derfor fundet den ideale server som jeg ville spille på. Jeg er vant til at bruge et forum, men synes dog ikke at der er særlig meget man kan gører på forummet og bruger det kun derfor mindre end på nogle andre forummer som jeg plejede at gennemse.

Hvor meget tid har du til at være Hjælper?
| Jeg kan ikke konkret give et præcis antal timer, men kan dog give et kvalificeret bud. Jeg har haft mange flere timer i skole efter skolereformen, og har derfor lange- og korte skoledage, så afhængig af hvad for en dag det er, så kan det godt blive omkring en 2-timer til 5 timer dagligt. I weekenderne har jeg dog meget mere tid på hænderne eftersom det er de dage hvor jeg ikke laver særlig meget andet end at spille PC, så det kunne nemt værer over 10-timer på en dag.

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor.
| Hvis jeg skal værer helt ærlig - sidste gang jeg blev bannet fra en server var for omkring 5 år siden på en mindre Minecraft server hvor jeg smadrede en spillers hus på en SMP server - dog var jeg kun 10 år, og tænkte ikke på mine konsekvenser. Jeg er dog ikke blevet bannet fra nogle andre servere siden da, eftersom jeg hellere vil fokusere på at havde det sjovt med alle, end at ødelægge det for nogle.

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife-serveren
| Indtil videre har jeg været mest aktiv på nPrison, og en af mine bedste øjeblikke ville nok værer da jeg kom videre på nPrison - det var en dejelig følelse at komme videre i systemet efter nogle dages arbejde, og helt klart det værd.

Fortæl os om et tidspunkt, hvor du lavede en fejl inden for det sidste år? Hvordan har du behandlet det? Hvad lærte du?
| Jeg har været en administrator på en Garry's Mod RP server i et godt stykke tid (omkring 2.300 timer), og der var utroligt mange fejl som jeg lærte meget af - der har været de gange hvor man kom til at fejle mens man snakkede med folk, kom til at banne de forkerte m.m. Jeg fik utrolig meget erfaring og modenhed efter at spille på, og administere RP serveren, hvilket også giver mig en mere motiveret baggrund.

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?
| Jeg går stadigvæk i skole, og fokusere derfor meget på det i stedet for fritidsaktiviteter o.s.v, jeg kan godt lide at være sammen med mine venner når der er tid til det, men ellers sidder jeg foran min computer og enten laver web-udvikling eller spiller et varieret sæt spil, dog fylder Minecraft det meste.

Har du nogen tidligere server moderator eller leder erfaring?
- Hvis ja, forklar hvilken rolle du spillede, hvilke færdigheder / oplevelser du har samlet op, og hvordan dette vil hjælpe dig i din rolle som Hjælper.

| Ja, det tror jeg godt at jeg kan kalde det. Jeg har haft omkring 2.300 timers erfaring på en Garry's Mod server som administrator på både, Discord, TeamSpeak, Server og Forum - jeg har fået utrolig meget erfaring som staff medlem på denne engelsk baseret rollespils server, og jeg fik rollen som en manager, der fik jeg lov til at snakke med massere af folk, organisere events, lede folk på rette vej, konkludere ansøgninger m.m, dette sørgerede for at jeg fik en del erfaring på ryggen, og jeg er ikke bange for at bruge den til at blive en hjælper på Minelife.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Scenarier

SCENARIE: Antag, at det er din første uge som Hjælper, og du muter en spiller. Vedkommendes venner begynder at spamme dig i msg, og kalder dig en dårlig Hjælper og fortæller dig, at du skal unmute vedkommende. Hvad ville du gøre?
| Jeg har været ude for dette scenarie før på den nævnte Garry's Mod RP server - jeg ville tage den næsten samme hensigt som på Garry's Mod Serveren. Jeg ville svarer tilbage til personen som spammer mig i chatten, og fortælle hvorfor vedkommende er blevet muted. Hvis den nævnte person's ven ikke forstår dette og bliver ved med at spamme i privat beskeder, ville jeg blive nødt til at enten give spilleren et kick, eller anden form for straf ift. hvor meget spam personen's ven sender.

SCENARIE: Du kommer hjem fra skole / arbejde og har masser af lektier / arbejde at lave. Du tænker for dig selv; "Jeg tager bare 5 minutters pause, før jeg starter og smutter på Minelife". Det næste - du opdager - er, at 2 timer er gået, og du har været på serveren hele tiden. Er dette scenarie bekendt?
| Jeg kan godt lide at fokusere på min skole i stedet for at spille, så det er min prioritet før jeg spiller. Men som sagt så kan jeg nemt få langt tid til at gå ved at spille, og skolen kommer ikke til at komme i vejen for en position som hjælper, eftersom den længere skoledag betyder mindre lektier o.s.v. Jeg kan ikke relatere til eller bekende dette scenarie, men jeg kunne forestille mig hvordan det ville se være.

SCENARIE: Du er på en travl server som Hjælper. Spørgsmål vælter ind til dig. Du får besked af 2 forskellige spillere, der beder dig om at tjekke en mulig hacker.
En anden skriver til dig på TeamSpeak og fortæller dig, at der er nogen, der bruger Soundboard i deres kanal. Hvad ville du gøre?

| Hvis jeg skulle få chancen som hjælper - så ville jeg være så retfærdig som mulig, det vil altså sige at jeg ville tage dem i en rækkefølge af hvornår de skriver. Jeg vil hellere bruge længere tid på at konkludere en situation helt oprigtigt, i stedet for at hurtigt kører i gennem dem alle sammen, på den måde tror jeg at alt ville få den bedste konklusion. Hvis det vælter ind med beskeder, så vil jeg også lige tjekke om en anden hjælper kunne komme på serveren og hjælpe mig og evt. andre hjælpere med at få styr på serveren og hjælpe folk.

Andet

Har du lavet tidligere ansøgninger? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?
| Jeg har ikke lavet nogle tidligere ansøgninger på Minelife, men jeg har dog lavet andre ansøgninger på andre servere, dog var dette rigtig langt tid siden.

Hvorfor skal vi vælge dig som staff?
| Jeg synes at I burde overveje at vælge mig som hjælper, fordi at jeg har utrolig meget erfaring på ryggen, og jeg kan bidrage med utrolig meget, bl.a mine evner til at lede folk på rette vej, give folk tips og sørge for at serverne bliver holdt i god form. Jeg er ultra seriøs når det kommer til at kunne holde styr på en server med et godt sæt spillere på, og jeg har helt klart evnen og erfaringen til at hjælpe dem som har brug for det.

Andet vi skal vide?
| Jeg synes også I burde vide at jeg laver en del web-udvikling, hvilket jeg gør som nærmere en fritidshobby end et arbejde. Jeg tjener ikke penge på det, og jeg ville heller ikke havde noget i mod at hjælpe Minelife med diverse web-udviklings jobs.

Tak fordi du gennemgik min ansøgning.
~Jonas20100

Senest redigeret:

Sckaletz

Ejer
LAN
NPF2018
NPF2017
NPF2016
NPF2015
GGW21
DNP7
Accepteret!

Du bedes møde til briefing på Minelifes Teamspeak IP: ts.minelife.dk på et af nedenstående tidspunkter.

Lørdag d. 24/2 kl. 16.00
Søndag d. 25/2 kl. 19.30
Mandag d. 26/2 kl. 20.00

Vi ses!

Mvh
Sckaletz

Status
Not open for further replies.