Hjælper ansøgning: ITzzShadowKawaii

Status
Not open for further replies.
----------------------------- Grundlæggende information----------------------------
  • Minecraft navn: ITzzShadowKawaii
  • Fornavn: Benjamin
  • Tidligere Minecraft navne: Jeg har altid heddet ITzzShadowKawaii
  • Alder: Jeg er 9 år gammel.
  • Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic? Ja har det fint med ts. Sidder der normalt. Jeg har en mic.
  • Hvor er du mest aktiv på Minelife?Det er nok towny, eller pixelmon, nprison.
  • Hvilke typer spil spiller du? Bruger du aktivt forumet? Kan du godt lide at spille på vores servere? Osv..? Altså jeg spiller minecraft, ikke andet. Ja bruger nogenlunde forumet. Jeg kan godt lide serverne.
  • Hvor meget tid har du til at være Hjælper? Kommer hjem fra skole kl3. men om tirsdagen skal jeg lige til ridning fra 15-16.
  • Har du nogensinde været bannet på andre server: Jeg har aldrig haft ban.
  • SCENARIE: Antag, at det er din første uge som Hjælper, og du muter en spiller. Vedkommendes venner begynder at spamme dig i msg, og kalder dig en dårlig Hjælper og fortæller dig, at du skal unmute vedkommende. Hvad ville du gøre? Så ville jeg skrive til ham/hende: Hvis du ikke stopper, så muter jeg også dig.
  • Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife-serveren Nok da jeg begyndte at spille med de staffs på serveren.
  • Fortæl os om et tidspunkt, hvor du lavede en fejl inden for det sidste år? Hvordan har du behandlet det? Hvad lærte du? Altså har ikke rigtig lavet en fejl.
  • Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft Spiller kun minecraft.
  • Har du nogen tidligere server moderator eller leder erfaring?
    - Hvis ja, forklar hvilken rolle du spillede, hvilke færdigheder / oplevelser du har samlet op, og hvordan dette vil hjælpe dig i din rolle som Hjælper. Ja jeg har været hjælper. på en lille server. og håber det sker igen. (Bare på en bedre server)
  • SCENARIE: Du kommer hjem fra skole / arbejde og har masser af lektier / arbejde at lave. Du tænker for dig selv; "Jeg tager bare 5 minutters pause, før jeg starter og smutter på Minelife". Det næste - du opdager - er, at 2 timer er gået, og du har været på serveren hele tiden. Er dette scenarie bekendt? Laver alle mine lektier ovre i skolen, går på Steiner skole.
  • SCENARIE: Du er på en travl server som Hjælper. Spørgsmål vælter ind til dig. Du får besked af 2 forskellige spillere, der beder dig om at tjekke en mulig hacker. En anden skriver til dig på TeamSpeak og fortæller dig, at der er nogen, der bruger Soundboard i deres kanal. Hvad ville du gøre? Først Så ville jeg bede en staff om hjælp med de mulige hacker. Bagefter ville jeg sige til ham/hende: du skal kicke playeren der bruger soundboard og ændre koden.
  • Har du lavet tidligere ansøgninger? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste? Nej det er min første.
  • Hvorfor skal vi vælge dig som staff? Jeg vil gerne hjælpe folk. Jeg håber rigtig meget det lykkes, for grunden til jeg vælger denne server, er fordi det er min yndlings server.
  • Andet vi skal vide? Altså min smurf har haft ban pga. false scam jeg blev scammed men jeg scammed ikke (Fik unban)

Senest redigeret:
Status
Not open for further replies.