Hjælper andsøgning

Status
Not open for further replies.
  • Grundlæggende information -
  • Minecraft navn: Ditlev2013
  • Fornavn: Ditlev
  • Tidligere Minecraft navne: Jeg har ikke haft flere
  • Alder: 12
  • Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic? Jeg har TeamSpeak, men jeg er hel ny på TeamSpeak og Jeg har en mic
  • Hvor er du mest aktiv på Minelife? For det meste er jeg på Creative, Survival, Opskyblock og jeg regner med at jeg vil spille på Ecosurvival
  • Hvilke typer spil spiller du? Bruger du aktivt forumet? Kan du godt lide at spille på vores servere? Osv..?jeg kan nogen gange spille Overwatch og så spiller jeg Minecraft. Ja jeg bruger aktivt forumet. Jeg elsker at spiller på jeres servere jeg spiller dagligt på dem.
  • Hvor meget tid har du til at være Hjælper? jeg har meget tid jeg går på friskole så jeg får ca. fri kl. 14
  • Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor. jeg har været bannet på Hypixel i en måned for marco og efter episoden på minelife har jeg slettet det.
  • SCENARIE: Antag, at det er din første uge som Hjælper, og du muter en spiller. Vedkommendes venner begynder at spamme dig i msg, og kalder dig en dårlig Hjælper og fortæller dig, at du skal unmute vedkommende. Hvad ville du gøre? jeg ville sige at de skulle stoppe med at spamme mig hvis de bliver ved muter jeg også dem
  • Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife-serveren. Da jeg købte ULTRA og nogle år efter DIVINE
  • Fortæl os om et tidspunkt, hvor du lavede en fejl inden for det sidste år? Hvordan har du behandlet det? Hvad lærte du? jeg lavede den fejl at have marco jeg har lært at man skal virkelig tænke sig om inden man gør noget
  • Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft? Jeg spiller musik så der går lidt tid med det
  • Har du nogen tidligere server moderator eller leder erfaring?
    - Hvis ja, forklar hvilken rolle du spillede, hvilke færdigheder / oplevelser du har samlet op, og hvordan dette vil hjælpe dig i din rolle som Hjælper. jeg har været Mini-Admin på min brors server men vi var kun hans og mine venner så vi snakkede sammen så ranket var ligesom DIVINE
  • SCENARIE: Du kommer hjem fra skole / arbejde og har masser af lektier / arbejde at lave. Du tænker for dig selv; "Jeg tager bare 5 minutters pause, før jeg starter og smutter på Minelife". Det næste - du opdager - er, at 2 timer er gået, og du har været på serveren hele tiden. Er dette scenarie bekendt? Nej jeg laver ofte lektier lige når jeg kommer hjem så jeg ved at jeg er færdig og kan slappe af
  • SCENARIE: Du er på en travl server som Hjælper. Spørgsmål vælter ind til dig. Du får besked af 2 forskellige spillere, der beder dig om at tjekke en mulig hacker. En anden skriver til dig på TeamSpeak og fortæller dig, at der er nogen, der bruger Soundboard i deres kanal. Hvad ville du gøre? jeg ville bede og hjælp ved en anden staff så gør han det ene og jeg gør det andet
  • Har du lavet tidligere ansøgninger? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste? jeg kan ikke huske datoen for min sidste men ja jeg har lavet en sjusket før
  • Hvorfor skal vi vælge dig som staff? fordi jeg har spillet på serven i lang tid og fordi jeg tror jeg kan holde til at blive svinet til og jeg elsker at hjælpe folk og jeg vil gerne blive en del af Minelife
  • Andet vi skal vide? Jeg vil helst snakke over discord som sagt er jeg hel ny på TeamSpeak

Status
Not open for further replies.