Gamle bygger søger tilbage - CT aka Zyxtro

Status
Not open for further replies.
Hey mit navn er Rasmus Jeg er 16 år pt. de fleste på minelife kender mig nok som CT.

Lidt om mig: Jeg går til daglig-dag på SDE (Syddanskerhverskole) Hvor jeg tager min uddanelse, jeg har fri kl 15:15 og det afhænger af om jeg er ved min mor eller far hvornår jeg er hjemme, men jeg er til at kunne få fat i hele tiden på nær, når jeg har time.

Mit minecraft: Er Zyxtro har tidligere heddet (DeRecaS, Itz_Derecasplayz, CT_Derecas, xXCTDerecasXx, _Halling_, HallingHQ, og FaltronTV) Jeg har haft lidt navne ikke tag jer af det for det er grunden: min twitch kannal som jeg gerne vil have mit navn passede til.

Teamspeak: Jeg kan side på jeres teamspeak ofc. sider der tidt fordi jeg snakker meget med nogle der inde.

Jeg har tidligere været bygger på minelife, og har genemtiden fortrudt at jeg har sagt op da jeg begyndte på skole, og ikke vidste hvor meget tid jeg havde, men som det står nu har jeg meget tid, at gøre med og derfor ansøger jeg tilbage.

Aktiv?: Jeg er mest aktiv på Creative eller Towns.

Forhold til serveren: Mit forhold til minelife er meget stor, jeg elsker den server og serveren har hjulpet mig meget frem af i min twitch kareier f.x. og det jeg meget taknemlig for, og minelife er den eneste server jeg spiller på.

Ban?: Jeg har ikke ban på servere, som jeg ser jeg har lavet en fejl, der er nogle servere hvor jeg har ban af grunde, mine venner har ban, jeg spiller på en hvis server eller at jeg er en dårlig streamer eller har kommet til at sagt noget til en de kender, har dog kun hacket 1 gang i mit liv på en servere, men det var en bekendts server aka karlin/pookiejays server for 2-3 år tilbage.

Bedsteøjeblikke: Mine bedste øjeblikke på minelife var dengang fra da jeg startede hvor jeg bare sad og spille sent om aften og streame fordi jeg godt kunne lide minelife og gerne vil streame der inde fra, hvor jeg så for bedskeden af selveste dejlige sckaletz, hvor der stod: kunne du tænke dig at blive streamer, og kan huske dagen som om det var igår det den bedste ting der sket.

Fejl: Jeg ser ikke rigtigt jeg har lavet nogle fejl på de seneste år/365 dage der gået, andet end jeg kom til at crashe staffers med for stor brush, men fik løst handlingen ved at skrive til sckaletz og fik det løst.
Det største fejl var nok at forlade minelife som bygger/Ts-mod (da det var der) og streamer. (ingen løsning inu ud over jeg er igang med at søge tilbage)

Hobbyer/aktiviteter: Hobbyer hmm, den eneste hobby jeg kan se er at spille computer, men inde for minecraft er det nok at bygge da det intrassere mig rigtigt meget.

Ansat som bygger andre steder/har været? Jeg har tidligere været bygger på Giantcraft, og prøve bygger på FV, tilbage for mange år.

Erfering: Jeg har afering med at bygge en del da jeg har bygget meget igennem min tid på minelife og tidligere får jeg spillede på andre servere solgt maps til folk, og jeg kan godt håndtere store projekter selv og med andre.

Tidligere ansøgninger? Jeg har ikke tidligere ansøgt som staff eller andre ting.

Scenarie: Scenariet som er skrevet i "Skal inholde din ansøgning" Virker ikke bekendt da lektier og arbejde er vigtigere end en computer og minelife er et 2nd. pravitet.

Hvor dig? I skal vælge mig da jeg selv synes jeg bygger meget godt, og kan håndtere at blive sat ind i ting og udføre ting, og fordi jeg elsker at bygge og brander for at komme tilbage til minelife.

Ting som jeg har bygget kan visses på mit plot pt, det befinder sig også på nogle af pookiejays plot da de støre og jeg har fået lov at bygge der på (I kan spøger ham hvis i vil have svar)

I skal vide at jeg er ordblind og håber i kan håndtere at jeg er det.

- Zyxtro/Rasmus

Status
Not open for further replies.