Bygger ansøgning

Minecraft navn: Daniel_TC

Fornavn: Daniel_TC

Tidligere Minecraft navne: Har ingen

Alder: 13

Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic? ja jeg kan sidde på TS men er ikke god til at snakke i lang tid, og ja jeg har en mic

Hvor er du mest aktiv på Minelife? Survival, skyblock, vanila

Hvilke typer spil spiller du? Bruger du aktivt forumet? Kan du godt lide at spille på vores servere? Osv..? jeg spiller minecraft, jeg bruger forumet når jeg skal se og der er noget nyt om serveren, og ja jeg kan godt lide jeres server

Hvor meget tid har du til at være Bygger? 1-3 timer

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor. ja og det var vidst macro. Og det er slettet

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife-serveren da jeg købte ultra

Fortæl os om et tidspunkt, hvor du lavede en fejl inden for det sidste år? Hvordan har du behandlet det? Hvad lærte du? da jeg blev bannet, hvor jeg blev pisse sur på mig selv. og at jeg aldrig skal downloade hack

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft? jeg går til trial fra 16-20 ikke andet

Har du tidligere været Bygger på Minelife? nej det har jeg ikke

Har du været Bygger for andre servere? Hvis ja hvilke? nej heller ikke

Har du erfaring i at bygge og håndtere store byggerier? lidt

SCENARIE: Du kommer hjem fra skole / arbejde og har masser af lektier / arbejde at lave. Du tænker for dig selv; "Jeg tager bare 5 minutters pause, før jeg starter og smutter på Minelife". Det næste - du opdager - er, at 2 timer er gået, og du har været på serveren hele tiden. Er dette scenarie bekendt? ja og det synes min mor var så dumt

Har du lavet tidligere ansøgninger? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste? jeg har lavet 2 om hjælper og tror den ene var i feb.

Hvorfor skal vi vælge dig som Bygger/staff? fordi jeg er meget inde og har masser tid til at bygge og fordi jeg gerne vil være med de andre staffes

Andet vi skal vide? jeg har desværre ikke nogen billeder