Bygger ansøgning

Status
Not open for further replies.

ItzSofie

Bygger
Moderator
Minecraft navn:
Millomand
Fornavn:
Sofie
Tidligere Minecraft navne:
Har ikke heddet andet end Millomand.
Alder:
13 år.
Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?
Kan godt sidde på Teamspeak, men bruger nu mest Discord. Jeg har ikke en mic, men mine venner klager ikke over lyden.
Hvor er du mest aktiv på Minelife?
Towns og Creative.
Hvilke typer spil spiller du? Bruger du aktivt forumet? Kan du godt lide at spille på vores servere? Osv..?
Jeg spiller ikke andet end Minecraft. Ja, jeg bruger forumet til at se fx opdateringer.
Hvor meget tid har du til at være Bygger?
Hele ugen, men ikke lige lang tid hver dag.
Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor.
Nej.
Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife-serveren
Da jeg kom på andenplads i fastelavns buildit.
Fortæl os om et tidspunkt, hvor du lavede en fejl inden for det sidste år? Hvordan har du behandlet det? Hvad lærte du?
Jeg har det med at ragequite meget, hvis jeg fx spiller mod en hacker. Men det har jeg lært at styre.
Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?
Jeg går til kor om torsdagen, men sæsonen slutter snart, og jeg vil ikke gå til det næste sæson.
Har du tidligere været Bygger på Minelife?
Nej.
Har du været Bygger for andre servere? Hvis ja hvilke?
Nej.
Har du erfaring i at bygge og håndtere store byggerier?
Ja.
SCENARIE: Du kommer hjem fra skole / arbejde og har masser af lektier / arbejde at lave. Du tænker for dig selv; "Jeg tager bare 5 minutters pause, før jeg starter og smutter på Minelife". Det næste - du opdager - er, at 2 timer er gået, og du har været på serveren hele tiden. Er dette scenarie bekendt?
Nej. 1) Jeg har ikke så tit lektier for, fordi jeg når at lave dem på skolen. 2) Hvis jeg har lektier for, vil jeg lave dem først.
Har du lavet tidligere ansøgninger? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?
Nej.
Hvorfor skal vi vælge dig som Bygger/staff?
Fordi min passion er at bygge.
Andet vi skal vide?
Ja, jeg spiller på min brors acc, men det er mig, der har bygget det der står under hans navn. Fx var det mig, som byggede fastelavns buildit.
(Jeg kunne ikke få billederne til at virke.)
Jeg har bygget et lille hus på Besen1's plot.
Har bygget et rådhus inde på towns i byen, Svendborg.

Senest redigeret:
Accepteret!
Du bedes mødes på Team Speak Mandag (23-4) eller Onsdag (25-4) kl. 19:30
Giv venligst besked hvis du ikke kan møde op på de 2 tidspunkter.

Status
Not open for further replies.