Bygger ansøgning

Status
Not open for further replies.
- Minecraft navn:
ItsAmdi

- Fornavn:
Nicolai

- Tidligere Minecraft navne:
Mit første Minecraft navn var Nicoamdi, så hed ItsAmdi, skiftede det så i en periode til LakridsDaim og nu hedder jeg ItsAmdi igen.

- Alder:
16

- Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?
Ja, jeg har TeamSpeak, men hver anden weekend er jeg hos min far, og der har jeg ingen mic. Så kan sidde på TeamSpeak alle dage på nær de weekender jeg er hos min far.

- Hvor er du mest aktiv på Minelife?
jeg spiller mest på Creative. Det er fordi jeg godt kan lide at bygge store byggerier, og det syntes jeg bedre jeg kan der end nogen andre servere.

- Hvilke typer spil spiller du? Bruger du aktivt forumet? Kan du godt lide at spille på vores servere? Osv..?
Jeg er ikke særligt aktiv på forummet. Jeg kan rigtigt godt lide at spille på jeres servere. Jeg bruger ikke så meget tid på andre servere end Creative. Men har også spillet meget NPrison, og det kunne jeg rigtigt godt lide.

- Hvor meget tid har du til at være Bygger?
Jeg har meget god tid, jeg tror at jeg er online i det som svare til en time om dagen. Det eneste tidspunkt hvor jeg ikke rigtigt er på er når jeg er hos min far. Men det er jeg kun hver anden weekend.

- Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor.
Jeg har været bannet fra CubeCraft i en uge for macro, selvom at jeg ikke har en macro og bare klikker hurtigt...

- Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife-serveren
Jeg har rigtigt mange gode øjeblikke på MineLife. Men den tid jeg elsker mest er når jeg kan sidde og bygge på Creative imens jeg chatter med mine venner i chatten.

- Fortæl os om et tidspunkt, hvor du lavede en fejl inden for det sidste år? Hvordan har du behandlet det? Hvad lærte du?
Jeg føler ikke rigtigt for at jeg vil fortælle om ting i mit privateliv. Men jeg er en meget stille og rolig type. Jeg vil helst snakke om problemerne istedet for at blive rasende over det.

- Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?
Jeg er en meget aktiv person. Jeg bruger meget tid på at træne, eller være sammen med venner. Så en hobby ville være at træne eller være sammen med venner til fester eller i byen.

- Har du tidligere været Bygger på Minelife?
Jeg har ikke været bygger på Minelife før, men jeg har været hjælper engang for lidt over et år siden, og der havde jeg muligheden for at hjælpe til på staffers, så kender det godt lidt.

- Har du været Bygger for andre servere? Hvis ja hvilke?
Jeg har ikke været bygger for nogle store servere før, jeg har hjulpen mange venner med deres servere.

- Har du erfaring i at bygge og håndtere store byggerier?
Jeg har altid bygget store byggerier. Så vil sige at jeg har god erfaring med det.

- SCENARIE: Du kommer hjem fra skole / arbejde og har masser af lektier / arbejde at lave. Du tænker for dig selv; "Jeg tager bare 5 minutters pause, før jeg starter og smutter på Minelife". Det næste - du opdager - er, at 2 timer er gået, og du har været på serveren hele tiden. Er dette scenarie bekendt?
Nej ikke rigtigt. Jeg er meget opsat på at få lavet mine lektier som det første når jeg er kommet hjem. For mig er skolen lidt en nr 1.

- Har du lavet tidligere ansøgninger? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?
Det har jeg ikke.

- Hvorfor skal vi vælge dig som Bygger/staff?
Jeg vil gerne være bygger fordi jeg gerne vil hjælpe her på serveren, og jeg gerne vil have noget ud af mine byggerier så de ikke bare står på et plot og pynter.

- Andet vi skal vide?
Ikke rigtigt udover at jeg ikke kan snakke eller måske være så meget på i de weekender jeg er hos min far.

Tak fordi du tog dig tid til at læse min ansøgning. :)
- ItsAmdi

Screenshots:
Jeg har bare lige taget nogle få hurtige billeder af ting som jeg har bygget på ML.

Fra mit Plot 1 på Creative:
2018-02-23_20.41.43.jpg
2018-02-23_20.41.17.jpg

Fra GandalfTheWhale's Divine verden på Creative:
2018-02-23_20.32.19.jpg 2018-02-23_20.32.10.jpg

Status
Not open for further replies.