Bygger Ansøgning

Minecraft navn:
Jeg hedder Maintlex over Minecraft.

Fornavn:
Jeg hedder Søren i virkeligheden

Tidligere Minecraft navne:
Jeg har heddet mange forskellige navn som i kan se: ItsJustMeee_, LeoHawk, A1Fallen, FqlconX, Mentiard, Pugxie, Nexology, KreyoxMC, ItzPraxy, _SpeedoPvP_, ItzPraxyPvP, ZwAzY, ItzWolfixPvP, MCPraxyPvP, Scrutex, VolcanPlayzMC, xXAciosXx, FunkyRelax og lolsoren som var mit første navn.

Alder:
Jeg er 15 år gammel snart 16.

Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?
Ja, jeg kan godt sidde på TeamSpeak, og jeg har en velfungerende mic.

Hvor er du mest aktiv på Minelife?
Jeg er for nyligt mest aktiv på Towns, og i andre tilfælde, er jeg inde på Creative og SoupPvP.

Hvilke typer spil spiller du? Bruger du aktivt forumet? Kan du godt lide at spille på vores servere? Osv..?
Jeg spiller bl.a CS:GO, Brawlhalla og Minecraft, som jeg spiller mest.
Jeg bruger forumet meget ofte, da jeg godt vil vide, hvad der sker på Minelife.
Jeg kan godt lide at spille på Minelife, da jeg synes, at der er et fællesskab, som ikke kan findes på andre servere.

Hvor meget tid har du til at være Bygger?
I hverdagene har jeg omkring de 45 timer (hvis fredagen tæller med)
I weekenden dvs. (lørdag og søndag) har jeg omkring de 25 timer.

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor.
Ja, jeg har været bannet på nogle små servere, fordi jeg nogle gange troller folk, som gjorde at det medførte et ban.

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife-serveren.
Det var nok, da jeg blev staff i en kort periode, hvor jeg lærte rigtig meget af mine fejl.

Fortæl os om et tidspunkt, hvor du lavede en fejl inden for det sidste år? Hvordan har du behandlet det? Hvad lærte du?
Jeg byggede kun bygninger, da jeg var hjælper inde på MineLife. Jeg har behandlet det ved, at tænke over mine fejl, og tage en lille pause. Jeg lærte efter noget tid, hvordan man skulle være hjælper, og så kom jeg tilbage på MineLife.

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?
Om torsdagen går jeg til bowling fra kl. 16:30 - 18:00.

Har du tidligere været Bygger på Minelife?
Nej, jeg har desværre ikke været Bygger på Minelife før.

Har du været Bygger for andre servere? Hvis ja hvilke?
Jeg var bygger for "Strandet" i en kort periode, da ejeren ikke kunne lide det jeg byggede, men det kunne de andre staffs.
Ellers har jeg været bygger for nogle små servere, som bl.a en server ved navn RadPvP.

Har du erfaring i at bygge og håndtere store byggerier?
Jeg har prøvet det nogle gange, jeg synes selv, at jeg har ret god styr på, at håndtere store byggerier.

SCENARIE: Du kommer hjem fra skole / arbejde og har masser af lektier / arbejde at lave. Du tænker for dig selv; "Jeg tager bare 5 minutters pause, før jeg starter og smutter på Minelife". Det næste - du opdager - er, at 2 timer er gået, og du har været på serveren hele tiden. Er dette scenarie bekendt?
Den er meget bekendt, men jeg har lært at skole er vigtigst.

Har du lavet tidligere ansøgninger? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?
Jeg har lavet 2 Hjælper ansøgninger en d. 3 December og d. 24 December.

Hvorfor skal vi vælge dig som Bygger/staff?
I skal vælge mig som Bygger/staff, da jeg har meget erfaring med at bygge, tænke kreativt og bygge efter mine fantasier.

Andet vi skal vide?
Godt nytår alle sammen :D

Du bedes sende billeder af, hvad du har bygget med i din ansøgning, så vi kan vurdere nærmere om din ansøgning. (Din Minecraft spiller skal være med på billederne)

Jeg har de her bygninger i min screenshot folder.
https://gyazo.com/2d919b727109e672e21f64a540eaf1d3
https://gyazo.com/e06e92500d7dee26f20cc88df191c12c
https://gyazo.com/9624d619f29408c2765b31e19e8929aa
https://gyazo.com/3628e29eac985a1b9111f31ec9f9bef2

Det er hvad jeg har bygget i 2017.
Det i kan se ude til venstre er en skitse, hvor jeg bare har copy pastet det ind, på det kitpvp spawn, som jeg var igang med at bygge, men jeg ikke komme videre med.