Bygge-Ansøgning - Rollo37

Minecraft navn:
Rollo37.

Fornavn:
Morten.

Tidligere Minecraft navne:
Tror det var et eller andet lort.... "ROBLOXGAMERXD" Sjovt nok fordi jeg ik vidste hvad jeg skulle hedde. :p

Alder:
17 år, bliver 18 til januar.

Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?
Jepsen og mere jepsen!

Hvor er du mest aktiv på Minelife?
Vanilla, og det kommende Towny.

Hvilke typer spil spiller du? Bruger du aktivt forumet? Kan du godt lide at spille på vores servere? Osv..?
Jeg spiller lidt af vært, fx Minecraft (Sjovt nok) men også CS:GO, LoL, Rocket League og diverse singleplayer spil.

Jeg har ik været så aktiv på det seneste, men var i en god periode da jeg fulgte med i jeres server opdateringer, på den daværende forside under jeres tidligere forum.

Selfølgelig kan jeg godt lide at spille på jeres server? Hvis ik jeg har spillet mest på Minelife så næstmest!

Hvor meget tid har du til at være Bygger?
Er normalt hjemme mellem 15:00 - 16:00, så derfra og frem til cirka 22:00, ik at jeg bygger alle de timer i træk, men der er jeg til rådighed.

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor.
Det har jeg sikkert, men så har det været fordi jeg ik har været seriøs, jeg er ik banned på nogen servere der ligger over 50 spillere på en gang, der er jeg heller ik så useriøs så man får ban.

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife-serveren
Dengang jeg var streamer, kæft man i boostede min streaming "kariære" hvis man kan sige det på den måde, er dog gået lidt off i dag med alt det streaming, men er ik stoppet - Og ja, kommer self til at streame på Minelife igen!

Fortæl os om et tidspunkt, hvor du lavede en fejl inden for det sidste år? Hvordan har du behandlet det? Hvad lærte du?
Nu skal jeg ik lyde som et englebarn, men har seriøst ingen ide om et tidspunkt hvor jeg direkte begik en "fejl" som overhovedet ville være stor nok eller relevant til ansøgningen. (Igen, ik for at lyde som et englebarn)

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?
Det er sådan set kun computerspil. Det lidt der jeg har min anden verden, hvis i forstår.

Har du tidligere været Bygger på Minelife?
Ja, det var jeg tilbage i vinters sidste år / i år.

Har du været Bygger for andre servere? Hvis ja hvilke?

Jeg har ik direkte haft byggerank på andre servere, men har tit bygget selvom jeg var Mod fx.

Har du erfaring i at bygge og håndtere store byggerier?
Altså dem der skal se det man har bygget kan vel bedst dedømme det, at jeg allerede har været bygger kan vel også bedømme lidt om hvad i syntes om mit neavue?

SCENARIE: Du kommer hjem fra skole / arbejde og har masser af lektier / arbejde at lave. Du tænker for dig selv; "Jeg tager bare 5 minutters pause, før jeg starter og smutter på Minelife". Det næste - du opdager - er, at 2 timer er gået, og du har været på serveren hele tiden. Er dette scenarie bekendt?
Niks, jeg går på produktions-skole i Horsens, og har dermed INTET der hedder lektier.

Har du lavet tidligere ansøgninger? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?
Nej, det har jeg ikke.

Hvorfor skal vi vælge dig som Bygger/staff?
Fordi jeg gerne vil støtte serveren, og være med i det community jeg var med i engang. Nu er jeg blevet mere aktiv igen på serveren end hvad jeg har været det sidste ½ år, så vil give det et forsøg mere nu når det er sjovt igen.

Andet vi skal vide?
Jeg er nem at kontakte, har messenger på mobilen, så chancen for at jeg ikke svarer er lav. Har også Skype, Discord, Teamspeak... ALT hvad man har brug for. - Jeg er en meget tålmodig person, for 1½ år siden da jeg var Staff på en anden server ventede jeg rundt regnet 20 dage inden jeg fik svar, at der går op til en måned her må jo være den tid det tager.

Du bedes sende billeder af, hvad du har bygget med i din ansøgning, så vi kan vurdere nærmere om din ansøgning. (Din Minecraft spiller skal være med på billederne) - Opdager vi, at du har lagt billeder ind med bygninger, som du ikke selv har lavet, bliver din ansøgning afvist!
Jeg kan fornemme at det lidt er nødvendigt da jeg ik selv huskede Referb som Staff dengang, så han ved ik hvordan jeg bygger, men kan ikke finde nogen som stadig eksistere som er taget i F5 mode...
Men til gengæld har jeg nogle som var på serveren før? Kan være en som Allan eller OliverMM måske kan huske det.
https://gyazo.com/6d50602d27c2dfe264acbbdbabd23827

Det her er fra build it konkurrencen med Halloween tema.
https://gyazo.com/819a655c9825d0ec39fb5d60e2a0b7a0

Det her har jeg bygget, ved godt jeg ikke er på det, men hvis dem ovenover beviser jeg har lavet det, så må det da også sige lidt her? Jeg har dem også i min Minecraft screenshot folder, så i kan se tidspunkt hvornår det er taget osv.

Men har det her ellers.
https://gyazo.com/b87ac3233f3de4e3ddf698673aba46d4
https://gyazo.com/11376d1defd67efaecea3da37b66b5fb
https://gyazo.com/36058fb571b7cd1611ba53d43c525d6d?token=e15cc43689a3ed8b434b3c4f9690e5ef

Fuld forståelse hvis i ik tror på at jeg har bygget nogle af de 3 nederste, alle 3 er dog sket på en online server, jeg har også i dag stadig kontakt til alle 3 (1 ved hver) som har været med / set mig bygge det på deres server.

Fortsæt god dag! - Rollo37