Ansøgning om hjælper: AndersNyborg

Status
Not open for further replies.
  • Grundlæggende information -
  • Minecraft navn:
AndersNyborg.
  • Fornavn:
Anders.
  • Tidligere Minecraft navne:
Har altid haft denne bruger.
  • Alder:
Tolv men tag det ikke negativ ting. Kig i "Hvorfor skal vi vælge dig som staff?".
  • Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?
Jeg har Ts/Teamspeak og har en mic, ikke den bedste mic men jeg har en.
  • Hvor er du mest aktiv på Minelife?
Det går lidt efter perioder. Men jeg spiller nok mest inde på Skyblock.
  • Hvilke typer spil spiller du? Bruger du aktivt forumet? Kan du godt lide at spille på vores servere? Osv..?
Første spøgsmål:
Jeg spiller mest Minecraft, herunder mest spil hvor man bruger lang tid på det. Nogle få gange spiller jeg Roblox med mine venner.
Andet spørgsmål:
Jeg bruger stort set aldrig forumet, men det kan jeg jo komme til.
tredje spørgsmål:
Selvfølgelig elsker jeg Minelifes servere.
  • Hvor meget tid har du til at være Hjælper?
Stort set hele dagen efter skole, har stort set aldrig lektier for. Men jeg går til Fodbold, spring gymnastik og badminton. så jeg har alligevel ikke hele dagen men en god 4 timer vær dag.
  • Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor.
Af hvad jeg lige kan huske har jeg ikke været bannet før. Men udelukker ikke at jeg har været bannet fra lang tid siden.
  • SCENARIE: Antag, at det er din første uge som Hjælper, og du muter en spiller. Vedkommendes venner begynder at spamme dig i msg, og kalder dig en dårlig Hjælper og fortæller dig, at du skal unmute vedkommende. Hvad ville du gøre?
Jeg ville nok skrive til dem at de skulle stoppe, men hvis de ikke stoppede vil jeg nok mute dem.
  • Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife-serveren
Da jeg vandt en Skyblock 100 inde på Skyblock. Det var nice
  • Fortæl os om et tidspunkt, hvor du lavede en fejl inden for det sidste år? Hvordan har du behandlet det? Hvad lærte du?
Fejlen var at jeg glemte at skrive "/fly" så jeg fald ned i void med min "Skyblock 100". Jeg gik hen til min seng og slog hårdt ned i den :(. At huske at skrive /fly med det samme jeg kom ind.
  • Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?
Som sagt går jeg til Fodbold, spring gymnastik og badminton. Jeg programmer også en lille smule med python.
  • Har du nogen tidligere server moderator eller leder erfaring?
    - Hvis ja, forklar hvilken rolle du spillede, hvilke færdigheder / oplevelser du har samlet op, og hvordan dette vil hjælpe dig i din rolle som Hjælper.
Det har jeg dsv. ikke haft..
  • SCENARIE: Du kommer hjem fra skole / arbejde og har masser af lektier / arbejde at lave. Du tænker for dig selv; "Jeg tager bare 5 minutters pause, før jeg starter og smutter på Minelife". Det næste - du opdager - er, at 2 timer er gået, og du har været på serveren hele tiden. Er dette scenarie bekendt?
Halvt jeg plejer altid at lave mine lektier først fordi ellers sker det nemlig at jeg spiller i al for lang tid.
  • SCENARIE: Du er på en travl server som Hjælper. Spørgsmål vælter ind til dig. Du får besked af 2 forskellige spillere, der beder dig om at tjekke en mulig hacker. En anden skriver til dig på TeamSpeak og fortæller dig, at der er nogen, der bruger Soundboard i deres kanal. Hvad ville du gøre?
Jeg ville nok tage den der skriver først. Og så hvis de andre skriver til mig igen vil jeg skrive "2 sek."
  • Har du lavet tidligere ansøgninger? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?
Ja 1 gang har jeg. men kan ikke finde den igen.
  • Hvorfor skal vi vælge dig som staff?
Fordi jeg har masser af tid og har spillet inde på minelife i 1-2 år tror jeg men er overhovdet ikke sikker. det lyder ikke af lang tid, men det er jo det samme om man har spillet i 3 år men ikke særlig tit eller 1-2 og spiller rigtig meget derinde.
  • Andet vi skal vide?
Ja jeg er Ultra. Det her er ikke vigtig sådan men i kan da lige så godt vide det:

Jeg var nummer 2 inde på opprison som kom i prestige 30 som før var max. Uden mods inkluderet.
Jeg havde en skyblock ø med 8 etager der fuldte hele plottet.
Jeg kender næsten alle kommands inde på serverne.
kommer dog ikke til at være inde på de moddede serverer da jeg ikke så godt kan lig modded minecraft.

Hilsen Anders/AndersNyborg

Status
Not open for further replies.