Ansøgning om bygger

Minecraft navn: piforso

Fornavn: Jacob

Tidligere Minecraft navne: Jacob_17 jacob_danish17 zombro_ledder

Alder: 12

Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic? Ja og ja

Hvor er du mest aktiv på Minelife? skyblock og survival

Hvilke typer spil spiller du? Bruger du aktivt forumet? Kan du godt lide at spille på vores servere? Osv..? Jeg spiller meget survival spil og fps/skyde spil. Semi jeg bruger det en gang i mellem

Hvor meget tid har du til at være Bygger? 12 timer i ugen + - det løse

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor. Ja det har jeg fordi, jeg hacket. Den gang var jeg 9 år gammel og har lært af mine fejl

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife-serveren 1. Da jeg blev medlem af SCK's faction 2. Da jeg ranket op fra z til free inde på Opprison.

Fortæl os om et tidspunkt, hvor du lavede en fejl inden for det sidste år? Hvordan har du behandlet det? Hvad lærte du? Jeg hade Labymod på og så blev jeg kicket pga det. Jeg behandlede fint jeg lukket bare spillet og startede de op uden Labymod. Jeg lærte at man ikke skal bruge Labymod.

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft? Jeg gård til E-Sport

Har du tidligere været Bygger på Minelife? Nej

Har du været Bygger for andre servere? Hvis ja hvilke? Ja Rollorfars, Kitprison, Cityskyblock.

Har du erfaring i at bygge og håndtere store byggerier? Ja

SCENARIE: Du kommer hjem fra skole / arbejde og har masser af lektier / arbejde at lave. Du tænker for dig selv; "Jeg tager bare 5 minutters pause, før jeg starter og smutter på Minelife". Det næste - du opdager - er, at 2 timer er gået, og du har været på serveren hele tiden. Er dette scenarie bekendt? Ja

Har du lavet tidligere ansøgninger? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste? Nej

Hvorfor skal vi vælge dig som Bygger/staff? Fordi at jeg har erfaring med at bygge, og jeg kan nogle ting som andre ikke kan

Andet vi skal vide? Jeg har astma og støv allergi og lidt ord blind

Senest redigeret: